Media och nyheter inom event, försäljning samt tankar om varför media älskar män mellan 17-29 år och ensamma kvinnor i åldern 22-34 och varför hallontårta inte finns på hemköp.

lördag, november 04, 2006

Oskuld

Man kan tro att nyhetens behag slagit rot i svenska folket.
Man kan tro att oskulden är helig - men icke, slå vakt svenska folket om vem ni är, vad ni gör och vad ni tänker och ni skall hedras.

Lät religöst detta, men det är inte tanken, så min oskuld är tagen, bloggen är skapad och lite tankar om vad ni skall finna på bloggen är väl på sin plats.
Jag är en mediarådgivare, med rötter för det synliga, älskar att planera folks inköp, att synas och att höras så att ni får ett intresse för ett företags produkt - förhoppningsvis kommer ni kunna läsa tankar om media, vad folk köper och läsa vad folk ser och hör inom media - jag skall göra mitt bästa.

Gillar ni att bli uppringda av försäljare? Det gör jag, älskar att höra deras argument, deras fördelar och varför jag skall köpa strumpor för 1 krona stycket och teckna mig för en livstid av strumpor och det är skönt med nya strumpor, som kommer i brevlådan varje månad, men till vilkdn nytta, alla lär juh bära samma märke som jag, är dom sköna och varför i herrans namn behöver jag 24 nya strumpor varje år? Sommaren är man barfota, vintern är man inomhus och fötter är juh ganska trevliga, de är ergonomiska, de är ständigt min kontakt med moder jord och hjälper mig framåt - nä jag säger upp till kamp för barfota folket och ned med ett livstidsförråd med nya strumpor som ständigt dimper ned i brevlådan - så där blev det nej.