Media och nyheter inom event, försäljning samt tankar om varför media älskar män mellan 17-29 år och ensamma kvinnor i åldern 22-34 och varför hallontårta inte finns på hemköp.

söndag, november 05, 2006

StockholmMediaWeek

StockholmMediaWeek är forumet för den svenska mediemarknaden. Under några dagar i maj varje år förenar vi inspiration, utbildning och underhållning i ett högkvalitativt och spännande format för branschens alla aktörer. Framstående talare delar med sig av sina kunskaper och erfarenheter inom de mest aktuella och relevanta frågorna inom medieområdet. Vår vision är att etablera StockholmMediaWeek som Sveriges mest betydelsefulla mötesplats för människor och företag aktiva inom media. Förutom att presentera de bästa talarna inom mediaområdet, inrymmer StockholmMediaWeek också tävlingen StockholmMediaAward. StockholmMediaAward uppmärksammar och premierar mediebranschens främsta aktörer och företag vid en stor fest. StockholmMediaAward belönar innovativa, kreativa och effektiva medielösningar inom olika kategorier. StockholmMediaWeek ägs av den ideella föreningen Sveriges Mediebyråer . VD är Per Rosvall med 20 års erfarenhet från mediabranschen. Våra samarbetspartners är bland annat Kanal 5, Clear Channel och Aftonbladet.
StockholmMediaWeek kommer 2007 att hållas den 9-10 maj på Hotel Rival i Stockholm.

Mediagala - basic stuff and know how

Mediagala i Österbymo - akt 1
Mediagala i Österbymo - akt 2
Mediagala i Österbymo - akt 3

Bild från Sveriges Mediebyråer